Стартира кампанията на SOS Детски селища България „Децата са като цветята – нуждаят се от постоянна грижа“ за привличане на SOS приятели – дарители с редовни месечни дарения. За първи път в България се използва каналът фейс-ту-фейс – екип от специално обучени сътрудници влиза в контакт с потенциални дарители на оживени места в столицата.
Регистрацията за SOS приятел се прави на място с помощта на таблет. След първоначалното дарение, чрез системата Gate2Shop всяко следващо дарение се извършва автоматично всеки месец на същата дата, на която е направено първото, и е на същата стойност. Дарителят може по всяко време да промени стойността на дарението или да се откаже.
Събраните средства ще гарантират качествената грижа не само за децата и приемните семейства, които Сдружението подкрепя, а и за децата и семействата в риск, които то подпомага.
Посланиците на добра воля на SOS Детски селища България – Красимир Балъков, Силвия Лулчева и Елена Петрова взеха участие в пресконференцията за начало на кампанията и направиха първите регистрации за SOS приятели.
„Не е достатъчно да се направи първа стъпка, трябва да се извърви целият път. Всеки ден и час трябва да се грижим не само за нашите деца, не само и за децата на SOS Детски селища, а за всички деца, защото те са бъдещето на света“, заяви Елена Петрова и продължи: „С SOS Детски селища България виждаме резултатите, виждаме как се реализират децата, отгледани в SOS приемните семейства. Те са пълноценни личности, защото са се грижили всеки ден за тях.“
Според легендарния халф на българския национален отбор Красимир Балъков „Чувството за удовлетворение и щастие, когато работиш със SOS Детски селища, е невероятно. Всеки, който може, трябва да се включи в кампанията" - призова той.
„Грижата за децата е 24 часа на ден, 7 дни в седмицата и не може да бъде изпусната дори и за миг“, отбеляза Силвия Лулчева. Според нея „Светът, в който живеем, е много разнолик и шарен и единственият общ знаменател е любовта, а любовта е грижа. Именно това осигурява SOS Детски селища България – любов, грижа и постоянно внимание. Организацията има план за развитието на всяко едно дете, там то се чувства защитено и подкрепено. По този начин – „лице в лице“, това става много лесно. След първоначалната регистрация процесът е автоматичен" - добави актрисата.
Кампанията се провежда в The Mall, София Ринг Мол, Мега Мол, Бизнес парк София, верига магазини Лидл до 31 януари 2015 г. и е в рамките на проект „Повишаване на капацитета на Сдружение SOS Детски селища България за набиране на средства“ и се финансира по Програмата за подкрепа на НПО в България по Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство 2009-2014 г. (www.ngogrants.bg)